Fashion Styling & Multimedia Intensive
Tämä dynaaminen yksivuotinen ohjelma kouluttaa opiskelijat tärkeimpiin teknisiin ja teoreettisiin näkökohtiin, jotka liittyvät muodin luovan sisällön kehittämiseen (valokuvaus, video, muotoilu ja taiteellinen ohjaus). Kurssilla keskitytään visuaaliseen viestintään ja tutkitaan muotisuunnittelun monia eri näkökohtia, ja siinä käytetään kuvia ja multimediasisältöä vakuuttamaan, inspiroimaan ja luomaan tunnereaktioita.
Muotistylisti työskentelee sekä strategisesti että luovasti: hänen on kiinnitettävä huomiota muotialan historialliseen kontekstiin ja kulttuuriin, alan nykyisiin suuntauksiin ja kehitykseen, mutta pysyttävä johdonmukaisena asiakkaan mission tai brändi-identiteetin kanssa.
Focus
- Tuotanto ja digitaalinen editointi
- Visuaalinen viestintä ja julkaiseminen
- Graafinen suunnittelu
- Tyylien kehittäminen ja analysointi
- Ammattimaisen portfolion rakentaminen
Uramahdollisuudet: Muotistylisti, digitaalisen sisällön päällikkö, taiteellinen johtaja, muotikuvaaja, sosiaalisen median johtaja.