Marketing and Communication Management for Fragrances & Cosmetics

Tässä maisteriohjelmassa käsitellään ylellisyystuoksu- ja kosmetiikkateollisuudessa käytettävää teknologiaa, organisaatiota, viestintää ja markkinointivälineitä. Ohjelmassa keskitytään uusimpiin teknologioihin, kuten viral-alustoihin, verkkoblogeihin, lehtiin, sosiaaliseen mediaan ja eksklusiiviseen yhteistyöhön vaikuttajien kanssa kuluttajien ja sidosryhmien sitouttamiseksi.

Opiskelijat tutustuvat markkinoihin ja saavat perusteellisen ymmärryksen alan keskeisistä ominaisuuksista, voimavaroista, segmenteistä, markkinarakoista ja kuluttajaryhmistä sekä siitä, miten heitä houkutellaan viestimällä luksusunelmasta.

Viestintä ja innovaatiojohtaminen ovat ratkaisevan tärkeitä, jotta voidaan vahvistaa ja toteuttaa mainoskampanjoita ja viestintäsuunnitelmia, jotka heijastavat brändin visiota tai profiilia. Niillä on strateginen rooli hajuveden tai kosmetiikkatuotteen lanseerauksessa, ja ne voivat määrittää sen menestyksen. Opiskelijat suunnittelevat ja hallinnoivat esittelyjä, tapahtumia, sosiaalisen median suunnitelmia ja suhdetoimintaa sekä käyttävät aktiivisesti uusimpia mediakanavia, kuten vaikuttaja- ja sisältömarkkinointia.

Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja

Painopiste

  • Innovaatio- ja muutosprosessit
  • Hajusteollisuuden johtamis- ja markkinointistrategiat, ATL/BTL
  • Trendianalyysi ja tarinankerronta
  • Kestävä kehitys ja ympäristöystävälliset tuotantoprosessit
  • Visuaalinen viestintä

Erikoisalat

Hajusteiden ja kosmetiikan maisteriohjelmia tarjotaan seuraavilla erikoisaloilla:

  1. Tuoksujen ja kosmetiikan markkinointiviestintä ja -johtaminen.
  2. tuoksu- ja kosmetiikkatuotteiden brändi- ja kosmetiikkajohtaminen ja lisensointi.
  3. ylellisyysteollisuuden tuoksukokemuksen hallinta
  4. Tuoksujen ja kosmetiikan tuotehallinta.

Uramahdollisuudet: Innovation & Transformation Manager, Events & Social Media Manager, PR & Communications Manager, Social Media Planner, KOL & Influencer Manager.

Tarvitsetko opastusta?