Fashion Business & Buying

Erikoistu ostamiseen ja päätä, mitä myymälään on tulossa ensi kaudella. Ammattitaitoiset muodin ostajat osaavat valita tasapainoisen tuotevalikoiman ja tuotemerkit yrityksen myyntitavoitteiden ja markkinoiden tarpeiden täyttämiseksi. Tämä kolmivuotinen kokopäiväinen koulutusohjelma kouluttaa liike-elämän ammattilaisia, joilla on perustavanlaatuiset ostotaidot muoti- ja luksusmarkkinoilla.

Kandidaattiohjelmassa keskitytään muodin liiketaloudelliseen puoleen. Opiskelijat oppivat osto- ja tavarahallinnon prosesseja sekä menestyksekkään muotialan yrityksen johtamisen perusteita. Opintojaksoon sisältyy aiheita, kuten markkinointi, kuluttajakäyttäytyminen, trendianalyysi, sähköinen kaupankäynti ja vähittäiskaupan johtaminen. Kurssiin sisältyy myös käytännön kokemuksia harjoittelun ja projektien kautta, ja se valmistaa opiskelijoita muotialan ostajien, tuotekehittäjien ja markkinointipäälliköiden uraan.

Ohjelman on hyväksynyt Regent’s University London.

Ohjelman painopiste

  • Muotialan ostostrategiat
  • Nykyaikainen ostaminen ja sähköinen kaupankäynti
  • Muotiostojen ja tuotekehityksen johtaminen
  • Muodin markkinointi
  • Ostobudjetit ja valikoiman suunnittelu
  • Toimitusketjun ja jakelun hallinta
  • Varastonhallinta ja myyntivalikoima
  • Viestintä, ajanhallinta, johtaminen
  • Ammattimainen tutkimus ja esitysmenetelmät
  • Muotihistoria ja nykykulttuurin näkökulmat

Uramahdollisuudet: muodin ostaja, tuotepäällikkö, vähittäismyyntipäällikkö, projektipäällikkö, jakelupäällikkö, toiminta- ja logistiikkapäällikkö.

Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja