Fashion Business

Uuden yrityksen perustaminen ja uusien kaupallisten ideoiden kehittäminen on asia, jonka kaikki huippujohtajat kokevat jossain vaiheessa uraansa. Ammattitaitoisesti suunniteltu yrityksen perustaminen on varma askel kohti menestystä, kun on olemassa vankka perusta kolmella pääalalla: muotiliiketoiminta, muotimarkkinointi ja -viestintä sekä muotilainsäädäntö.

Tämän maisteriohjelman tavoitteena on kouluttaa tulevia muotialan johtajia, jotta he voivat ymmärtää, analysoida ja johtaa muoti- ja luksusbrändien perustamisen keskeisiä elementtejä.

Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja

Tämän tason osallistujilla on jo käsitys siitä, mitä malleja he haluavat kehittää, mitä tuotteita tai mallistoja he haluavat lanseerata tai yksinkertaisesti siitä, mihin he näkevät johtoryhmänsä kehittyvän alalla. Tämä ohjelma tukee näitä uusia yrityksiä vankalla liiketoimintaosaamisella ja keskeisillä suunnittelu- ja markkinointikäytännöillä, joita tarvitaan skaalautuvan liiketoimintamallin kehittämiseksi ja nopeasti kasvavan yrityksen varmistamiseksi.

Mallistojen rakentamisen, tuotantomenetelmien, budjetoinnin, markkinoinnin ja viestinnän kautta osallistujat oppivat teoreettisia, innovatiivisia ja tulevaisuuteen suuntautuneita käytännön menetelmiä, joiden tarkoituksena on luoda, valmistaa ja lanseerata tuote tai mallisto maailmanmarkkinoille. Osallistujat oppivat arvioimaan luovuuden käsitettä sovellettuna muoti- ja ylellisyystuotteisiin ja arvioimaan, miten yritykset hallitsevat tuotesuunnittelua, valmistusprosesseja, kaupallistamista ja markkinointia.

Painopiste

  • Luksusbrändien johtaminen ja strategiat
  • Sähköinen kaupankäynti ja monikanavaiset liiketoimintamallit.
  • Muotialan yrityksen lainsäädäntö ja budjetointi
  • Kestävä tuoteinnovaatio
  • Ostaminen
  • Markkinointi ja kaupallistaminen

Erikoisalat

Muoti ja yrittäjyys -maisteriohjelmassa on tarjolla seuraavat erikoistumisopinnot:

  1. Muoti- ja luksusbrändien johtaminen
  2. Muotialan monikanavaisuus ja sähköinen kaupankäynti
  3. Muotialan yritysten perustaminen
  4. Muotialan tuotehallinta
  5. Muotiostot ja -myynti
  6. Muotimarkkinoinnin viestintä ja digitaalinen media
  7. Maailmanlaajuinen mestarikoulutus luksusbränditeollisuuden ammattilaisille
  8. Muoti- ja ylellisyysbrändien johtaminen hotelleissa ja vieraanvaraisuudessa
  9. Korut ja tuotehallinta
  10. Luksushotellit ja asiakaskokemuksen hallinta
  11. MBA in Digital Transformation and Leadership for Fashion (digitaalinen muutos ja johtaminen muotialalla)

Uramahdollisuudet: muotialan yritysjohtaja, tuotepäällikkö, yrittäjä, projektipäällikkö, strateginen suunnittelija, brändipäällikkö, liikekonsultti, ostaja, markkinointipäällikkö.

Haluaisitko varata neuvonta-ajan?