Visual Brand Design
Visuaalisen brändisuunnittelun maisteriohjelma on työpajapohjainen, ja sitä tukevat seminaarit, luennot, harjoitukset ja kenttätyöt. Alan ammattilaiset, ohjelman johtaja ja projektipäälliköt ohjaavat opiskelijaa yksilöllisen valmennuksen ja mentoroinnin avulla.
Ohjelman voi opiskella maisterin tutkintona 11 kuukaudessa tai kaksoismestarin tutkintona 14 kuukaudessa.
Akkreditoitujen kurssien ja todellisten ammatillisten projektien yhdistelmä antaa opiskelijoille mahdollisuuden rakentaa akateemista pohjaa ja saada samalla arvokasta työkokemusta, joka liittyy suoraan heidän tulevaan uraansa.
Domus Academyn visuaalisen brändisuunnittelun maisteriohjelman tavoitteena on kouluttaa tehokkaita, dynaamisia ja monipuolisia brändisuunnittelijoita ja brändijohtajia, jotka ovat avoimia visionäärisille innovaatioille. Opiskelijat oppivat tunnistamaan yrityksen ydinfilosofian. He saavat syvällisen ymmärryksen sen tuotteista ja palveluista ja suunnittelevat innovatiivisia tapoja viestiä yrityksen arvoista ja tarinasta asiakkaille fyysisen, digitaalisen ja sosiaalisen median välityksellä.
Painopiste
- Yrityksen ydinarvojen ja tulevaisuuden tarpeiden tunnistaminen.
- Luodaan viestintästrategioita ja markkinointikampanjoita, jotka kiinnittävät tietyn kohderyhmän huomion
- Erilaisten markkinointitekniikoiden ja visuaalisten kielten hallitseminen ja soveltaminen projektin toimeksiantoon.
- Suunnitella innovatiivisia ja luovia tapoja olla vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa fyysisten, digitaalisten ja sosiaalisen median kanavien kautta.
Uramahdollisuudet: visuaalinen brändisuunnittelija, brändipäällikkö, brändistrategi, graafinen suunnittelija, käyttöliittymäsuunnittelija, tuotestrategi.