Fashion Marketing Management
Muotimarkkinoinnin ja -johtamisen kolmivuotisen kandidaattiohjelman tavoitteena on kouluttaa asiantuntija, joka pystyy käsittelemään muotimaailman monitieteistä monimutkaisuutta ja yhdistämään idean- ja tuotekehitysvaiheen markkinointi-, viestintä- ja jakelustrategioihin. Ohjelma tarjoaa muodin toimitusketjuun ja markkinoinnin johtamiseen liittyviä kulttuuri-, suunnittelu- ja johtamistaitoja.
Opiskelijat kehittävät tuotemerkkien visioita ja identiteettihankkeita, digitaalista viestintää ja jakelua tuotejärjestelmän tuntemuksen pohjalta. Ja suunnittelevat strategisia prosesseja, jotka liittyvät digitaalisen markkinoinnin uusiin vaatimuksiin ja luovan yrittäjyyden uusiin malleihin. Kurssilla käsitellään toimitusketjuun ja kestävään suunnitteluun liittyviä aiheita, ja tavoitteena on innovatiivinen lähestymistapa muotiteollisuuden sosiokulttuurisiin ja kestäviin vaikutuksiin.
Painopiste
- Muotituotteeseen liittyvien kulttuuristen, suunnitteluun liittyvien ja teknisten taitojen hankkiminen.
- Kehitetään brändi-identiteetti- ja brändivisioprojekteja uusien markkinavaatimusten, digitaalisen markkinoinnin kehittämisen ja luovien yrittäjyysmallien mukaisesti.
- Tutkitaan monialaisia lähestymistapoja ja uusia skenaarioita.
Uramahdollisuudet: tuotepäällikkö, kestävän toimitusketjun päällikkö, brändipäällikkö, kauppias, mallistopäällikkö, muodin ostaja, myyntipäällikkö, asiakkuuspäällikkö, trenditutkija, sosiaalisen median päällikkö, sähköisen kaupankäynnin päällikkö.
Ensimmäinen vuosi tarjotaan yksivuotisena ohjelmana
NABA:n yksivuotinen ohjelma on suunnattu kansainvälisille opiskelijoille, jotka haluavat viettää vuoden NABA:n Milanon kampuksella eri puolilta maailmaa tulevien opiskelijoiden kanssa. Opiskelet muotimarkkinoinnin ja -johtamisen kandidaattiohjelman ensimmäisen vuoden, ja saat kurssien päätyttyä NABA:n myöntämän todistuksen. Voit myös halutessasi jatkaa opintojasi.