Fashion Digital Marketing
Tämä yksivuotinen maisteriohjelma on intensiivinen ohjelma, jossa analysoidaan muotialan kehitystä markkinoinnin, viestinnän ja kulttuurin näkökulmasta. Tavoitteena on valmistaa opiskelijat työskentelemään digitaalisen markkinoinnin parissa ja luomaan erityistä sisältöä ja strategioita muoti- ja lifestyle-brändeille.
Digitaalisia teknologioita, välineitä ja mediaa käsittelevien teoreettisten ja projektipohjaisten kurssien avulla, joissa luentoja täydennetään seminaareilla ja työpajoilla, opiskelijat voivat kehittää itsenäisen, innovatiivisen ja kestävän lähestymistavan.
Painopiste
- Muoti- ja lifestyle-alan digitaalisen markkinoinnin perustana olevan sisällön, ilmaisukielen ja välineiden ymmärtäminen.
- Osaamisen hankkiminen muodin ja digitaalisten järjestelmien strategioiden suunnittelussa, suunnittelussa ja toteuttamisessa.
- Kehittää opiskelijan valmiuksia selviytyä erilaisista tilanteista itsenäisesti tai ryhmätyönä sekä kehittää hänen kykyään toimia vuorovaikutuksessa ammattilaisten kanssa.
Uramahdollisuudet: digitaalisen markkinoinnin johtaja, digitaalisen projektin johtaja ja strategi, digitaalisen sisällön luoja, näyttö- ja mainonnan luoja, verkkomarkkinoinnin ja sosiaalisen markkinoinnin johtaja, sähköisen kaupankäynnin johtaja, digitaalisen PR:n johtaja, SEO-päällikkö, yhteisön johtaja.