Luxury Brand Management

Luksusbrändien johtamisen maisteriohjelma valmistaa opiskelijat hallitsemaan luovuuden ja liiketoiminnan herkkää tasapainoa luksusbrändeissä. Osallistujat oppivat, miten brändin tarkoitus ja tarjonta sopii laajempaan demografiseen, sosiaaliseen ja kulttuuriseen kokonaisuuteen.

Tätä ohjelmaa voi opiskella 11 kuukauden pituisena maisterin tutkintona tai 14 kuukauden pituisena kaksoismestarin tutkintona.

Ohjelma on työpajapohjainen, ja sen tukena on seminaareja, luentoja, harjoituksia ja kenttätöitä. Alan ammattilaiset, ohjelman johtaja ja projektipäälliköt ohjaavat opiskelijaa yksilöllisen valmennuksen ja mentoroinnin avulla. Akkreditoitujen kurssien ja todellisten ammatillisten projektien yhdistelmä antaa opiskelijoille mahdollisuuden rakentaa akateemisen perustansa päälle ja saada samalla arvokasta työkokemusta, jota voi soveltaa suoraan tulevaan uraan.

Huomisen luksusbrändien johtajat tutkivat luksuksen käsitteeseen liitettyjä uusia arvoja. Opiskelijat ymmärtävät, että brändin rakentaminen on sekoitus tiedettä, taidetta, rationaalisuutta ja tunteita.

Painopiste

  • Luovuuden ja liiketoiminnan välisen herkän tasapainon hallinta luksusbrändeissä.
  • Opitaan, miten brändin tarkoitus ja tarjonta sopii laajempaan demografiseen, sosiaaliseen ja kulttuuriseen kokonaisuuteen.
  • Tutustutaan ylellisyyden käsitteeseen liittyviin uusiin arvoihin.
  • Harjoittelet tunnistamaan asiakkaiden käyttäytymistä ja sosiaalisia malleja, joiden avulla voit auttaa luksusbrändejä kehittämään ainutlaatuisia ratkaisuja asiakkaidensa tarpeisiin.

Uramahdollisuudet: luksusbrändin johtaja, tuotepäällikkö, markkinointijohtaja, vaikuttaja, digitaalisen viestinnän johtaja, viestintä- ja PR-päällikkö, brändi- ja markkinointikonsultti, näyttelysuunnittelija, muotinäytöksen järjestäjä.

Ota meihin yhteyttä saadaksesi opastusta